Chill minkšta juoda tiulija su spalvingu spausdinimu, atostogų palmes
savybės
• marškinėliai
• Puikiai tinka kūnui
ANais drabužiai yra seksualiausias apatinis trikotažas pasaulyje nuo 2003 m. dydžio diagrama „td kraštinis kairė: = „klasė = xl71” plotis: = „”> s l 3xl 75-80 89-97 107-116 117-125
anais, a Lingere, kad būtų galima seksualiai. „ANais Lingerie for Women 2016“, po kelerių metų, 2021 m., „ANais for Men“ prekės ženklo buvo išrastas, kad būtų galima aptarnauti kitokią rinkos nišą. Šeimos verslo savininkai nusprendė paleisti „Anais“, paversdami jį prekės ženklu, atviresniu skirtingo amžiaus ir seksualinio skonio auditorijoms.
Pradėjus šį prekės ženklą, „Anais“ iš tikrųjų pakilo, kasmet populiarėjant, taigi, taip pat ir sečė, taip pat yra setus, taip pat sukurtas Europoje. Tapo ne tik dažniausiai jaunesnės amžiaus grupės prekės ženklu, bet ir pagrindinių vakarėlių prekės ženklu, rengdami vyrus ir moteris! Moterys iš visos Europos.
Tačiau viskas vis dar yra sukurta ir gaminama Lenkijoje, kurios, prieš siunčiant per kokybės skyrių, tikrina kiekvieno produkto kokybę prieš siuntą per kokybės skyrių.
Dėl ANIS sėkmės prekės ženklo augimas toliau auga, kurdamas naujas kolekcijas vyrams, kuriant plačią įvairovę. Turėdamas aštrų ir seksualų stilių, „Anais for Men“ bendruomenė priėmė atviromis rankomis, o šiandien yra informacinis prekės ženklas madoje daugiausia heteroseksualių vyrų, kurie rūpinasi savo įvaizdžiu, ir gėjai iš viso pasaulio.
- Prekės ženklo „Anais“ pradžia ir evoliucija: „Anais“ pradėjo kaip seksualus apatinis trikotažas prekės ženklas nuo 2003 metų ir vėliau išplėtė savo pasiūlą bei auditoriją, įtraukdama ir vyrus, ir įvairaus amžiaus klientus.
Kokia yra „Anais“ prekės ženklo istorija ir evoliucija?
„Anais“ pradėjo kaip seksualus apatinio trikotažo prekės ženklas nuo 2003 metų ir laikui bėgant plėtė savo pasiūlą bei auditoriją, įtraukdama ir vyrus, ir skirtingo amžiaus klientus. Prekės ženklas išaugo ir tapo žinomas Europoje, siūlydamas įvairius drabužius, įskaitant kolekcijas vyrams, ir išsiplėtė į skirtingas rinkos nišas.





 
						 
						 
 
 
