Eros Jockas bikini – elegantiški vyriški apatiniai, 2,13 €
Eros Jockas bikini
66,48  Original price was: 66,48 €.20,61 Current price is: 20,61 €. su PVM Į krepšelį
Akcija!

Eros Jockas bikini

Original price was: 66,48 €.Current price is: 20,61 €. su PVM

-69%

Pristatymas per 72 valandas

Saugus apsipirkimas

Eros juoda tiulle su juoda, elegantiška apdaila

savybės
• Bikini trumpai Iškirpimas Kompozicija
• 95% poliamidas
• 5% elastan

anai Appliel the Sexy Like. 2003. dydžio diagrama dydis s m xl 3xl 75-80 81-88 89-97 98-106 117-125

anai, apatinis trikotažas, skirtas visiems seksualiniams skoniams. „ANais for Men“ prekės ženklas buvo išrastas tarnauti kitokiai rinkos nišai. Šeimos verslo savininkai nusprendė paleisti „Anais“, paversdami jį prekės ženklu, atviresniu skirtingo amžiaus ir seksualinio skonio auditorijoms.

Pradėjus šį prekės ženklą, „Anais“ iš tikrųjų pakilo, kasmet populiarėjant, taigi, taip pat ir sečė, taip pat yra setus, taip pat sukurtas Europoje. Tapo ne tik dažniausiai jaunesnės amžiaus grupės prekės ženklu, bet ir pagrindinių vakarėlių prekės ženklu, rengdami vyrus ir moteris! Moterys iš visos Europos.

Tačiau viskas vis dar yra sukurta ir gaminama Lenkijoje, kurios, prieš siunčiant per kokybės skyrių, tikrina kiekvieno produkto kokybę prieš siuntą per kokybės skyrių.

Dėl ANIS sėkmės prekės ženklo augimas toliau auga, kurdamas naujas kolekcijas vyrams, kuriant plačią įvairovę. Turėdamas aštrų ir seksualų stilių, „Anais for Men“ bendruomenė priėmė atviromis rankomis, o šiandien yra informacinis prekės ženklas madoje daugiausia heteroseksualių vyrų, kurie rūpinasi savo įvaizdžiu, ir gėjai iš viso pasaulio.

  • Produkto savybės ir sudėtis: Šis apatinis trikotažas, įskaitant bikini trumpąjį, pagamintas iš 95% poliamido ir 5% elastano, kas užtikrina komfortą ir elastingumą.

Kas yra „Anais for Men“ prekės ženklas ir kokia jo istorija?

„Anais for Men“ yra tarptautinis prekės ženklas, sukurtas siekiant pasiūlyti įvairiausius seksualinius skonius turinčius apatinius drabužius, ir pasižymi šiuolaikišku, atviru požiūriu į seksualumą. Prekės ženklas pradėjo vystytis 2003 metais Europoje, ir iš pradžių buvo nurodytas kaip skirtas jaunimui, tačiau vėliau išplėtė savo auditoriją ir tapo mėgstamu pasirinkimu įvairių amžiaus grupių vyrai ir moterys visoje Europoje.

Papildoma informacija

Dydis